Minggu, 08 November 2015

Best Rawatan Asli Untuk Kulat Nail

Best Rawatan Asli Untuk Kulat Nail

Apakah rawatan semula jadi untuk kulat kuku? Ramai orang dengan keadaan ini ingin tahu bahawa sejak rawatan semula jadi adalah lebih kurang mahal dan lebih selamat, dan menimbulkan sedikit atau tidak ada kesan sampingan berbanding rawatan didapati secara komersial. Jadi, jika anda mempunyai kulat kuku, anda tahu bagaimana memalukan ia telah berubah warna kuku, dengan bau yang busuk. Jika keadaan bertambah buruk, kemudian keluarga dan rakan-rakan anda, dan orang-orang yang datang dalam hubungan dengan anda mungkin mendapat syarat daripada anda. Oleh itu, ia adalah lebih baik untuk merawat keadaan ini lebih awal daripada mempunyai ia tidak dirawat untuk masa yang lama. Kulat kuku berlaku kerana kulat suka tumbuh di tempat panas dan lembap. Memakai sarung kaki semasa tidur, atau mengambil pancuran awam semua boleh memimpin penumbuhan yg terlalu cepat daripada kulat, serta pola makan yang buruk dan sistem imun yang tidak seimbang. Jadi, jika anda sudah mempunyai ia, yang rawatan di rumah untuk kulat kuku yang perlu anda ambil?

Salah satu yang terbaik rawatan semula jadi untuk kulat kuku akan menjadi epal cider cuka. Logik di sebalik ia adalah kerana, kulat tidak boleh hidup dalam persekitaran yang berasid. Jadi, isi lembangan anda dengan bahagian yang sama air dan cuka epal cider dan membiarkan kuku kaki anda menyerap cuka selama 20 minit, untuk 2 atau 3 kali sehari. Biarkan kaki anda kering selepas itu. Jumlah masa yang diperlukan untuk anda untuk menghilangkan kulat sebenarnya akan bergantung kepada keterukan keadaan, sudah tentu. Ada yang berjaya dirawat keadaan mereka selama beberapa minggu, manakala yang lain mengambil masa selama setahun.

Satu lagi rawatan di rumah untuk kulat kuku akan menjadi minyak pati yang mengandungi ciri-ciri virus bakteria dan anti anti kuat. Contoh ini akan perlu minyak, minyak pokok teh dan serai oregano. Sesetengah orang yang menggunakan rawatan ini sebenarnya melaporkan mendapat reaksi kulit dari menggunakan mereka dicairkan, jadi mereka mencairkan ia dengan minyak lain atau menggabungkan mereka minyak, gosok kuku kaki mereka dengan minyak dan biarkan kuku kaki mereka kering. Mereka juga memohon minyak dalam dan lebih kuku ibu jari kaki dengan menggunakan penitis ubat. Logik di sebalik ini adalah, minyak pati, seperti yang dinyatakan, mempunyai ciri-ciri kulat bakteria dan anti kuat anti, yang menjadikan mereka komponen kuat terhadap keadaan anda.

Jenis rawatan rumah adalah penggunaan ubat kumur Listerine dan Vicks Vaporub. Mereka juga rendam kaki mereka dalam besen yang penuh pencuci mulut selama 20 minit, hanya perkara yang sama dengan cuka rendam. Sebab mengapa Listerine menjadikannya penawar semula jadi yang kuat untuk kulat kuku adalah kerana produk ini mengandungi ciri-ciri septik kuat anti yang menjadikannya tempat yang tidak baik untuk kulat untuk didiami. Orang lain, di sisi lain, laporan mendapat kejayaan dengan Vicks Vaporub, manakala yang lain tidak menarik nafas lega di dalamnya. Individu yang berjaya dengan pendekatan Vicks yang sebenarnya hanya gosok kuku kaki mereka dengan produk dan membiarkan kuku mereka menyerap segala-galanya untuk minit.

Jika anda sedang mencari yang terbaik rawatan semula jadi untuk kulat kuku, anda tidak mempunyai pilihan tetapi untuk mencubanya sendiri. Sesetengah orang mendapati kelegaan dalam larutan cuka, sementara yang lain menarik nafas lega dalam penggunaan minyak pati. Ada pula bersumpah dengan penyelesaian Listerine ini. Ia semua bergantung kepada bagaimana kuku anda akan bertindak balas terhadap rawatan yang anda memberikannya. Berapa lama ia akan mengambil masa untuk kuku anda untuk mendapatkan semula akan bergantung kepada keterukan gejala-gejala, sudah tentu.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar