Minggu, 08 November 2015

Seni Halus Letting Go

Seni Halus Letting Go

Pergi mencari di dalam almari anda. Berapa banyak baju yang anda masih mempunyai bahawa anda tidak akan memakai, tetapi sabar dan menolak untuk menghilangkan?

Adakah anda masih berpegang pada dendam itu? Anda tahu ia adalah lebih daripada 7 tahun yang lalu ....

Mereka pound 10 lalu. Anda menemui satu cara untuk membakar 20 pertama atau 30. Mengapa tidak 10 lepas?

Pernah ada pengalaman seperti ini? Anda berpegang kepada perkara-perkara atau perasaan, cara cengkaman tupai Acorn. Datang terlalu dekat dan ia adalah jari selamat tinggal. Apa yang sedang berlaku di sini? Bagaimana ini boleh berlaku?
Terdapat banyak jawapan tetapi di bahagian atas senarai adalah kelemahan limpa. Limpa adalah organ yang bertanggungjawab untuk pelbagai fungsi fisiologi. Ia termasuk:

1. Pembuatan darah.
2. Bantuan dengan imuniti.
3. Mengawal otot.
4. Perumahan fikir.
5. Transformasi dan pengangkutan makanan. Adakah ini bermakna bahawa limpa membantu ekstrak dan pemakanan berasingan daripada makanan berbanding sisa, menghantar setiap kawasan pendekatan.

Di bahagian atas senarai adalah keupayaan limpa untuk berpegang kepada perkara-perkara ... sama ada lemak atau pemikiran. Salah satu sebab untuk mereka pound 10 terakhir adalah bahawa limpa lemah. Salah satu sebab untuk fikiran-fikiran yang berulang-ulang adalah bahawa limpa lemah. Berpegang kepada yang usang shirt? Anda tahu mengapa.

Bahan-bahan yang boleh melemahkan limpa adalah tenusu dan pengambilan berlebihan gula. Ia juga adalah salah satu (mungkin THE) sebab bagi pertambahan berat badan, terutamanya yang kedua. Amerika mengambil 22 sudu teh gula setiap hari secara purata! Pakar-pakar pemakanan Kebanyakan berfikir maksimum harus sekitar 4 atau 5 setiap hari. Wanita lebih kurang.

Terdapat banyak bahan-bahan yang akan menguatkan limpa. Mereka termasuk yang berikut:

- Crataegus
- Hyssop
- Astragalus
- Gymnema
- Licorice

dan banyak lagi yang lain, bergantung kepada orang itu dan perlembagaan secara keseluruhan. Penjagaan peribadi, seperti biasa, adalah satu kemestian.

Ia juga adalah proses melepaskan kita mengukuhkan limpa kita, jika tidak watak kami. Apabila kita mengukuhkan watak, kita dapat berkembang sebagai manusia, dengan mengambil langkah-langkah kuantum untuk menjadi orang yang suka diri kita untuk berada di dalam mimpi kita. Kami mencari artis di dalam akauntan, orang yang nipis di dalam yang berat dan wira dalam mangsa.

Bagi sesetengah, ia adalah sukar untuk hanya melepaskan. Ia adalah lebih daripada sekadar takut perubahan. Perbuatan melepaskan sebab kita melihat bahawa apabila kita melepaskan, ada apa-apa di sana tetapi ruang kosong, sumber panik bagi sesetengah orang, peluang kepada orang lain. Sesetengah tanpa berfikir berlumba untuk mengisi jurang ini dengan apa-apa - pakaian yang lebih yang tidak diperlukan, gula lebih, lebih alat, lebih, lebih, lebih. Kitaran lebih utama kepada kelemahan limpa membawa kepada lebih berterusan dalam gelung tak terhingga.

Lain-lain melihat ruang kosong dan mengelakkan reaksi spontan untuk memasukkan secara automatik kosong. Mereka tahu bahawa kanvas kosong akhirnya akan diisi, seperti Nature membenci ruang. Mereka tahu bahawa apabila tiba masa yang sesuai, penyair akan mencari renungan dan mula menulis atau artis yang akan mengambil berus beliau dan cat dan di mana ruang adalah sekali, kecantikan kini.

Hanya dengan melepaskan .... dan menguatkan limpa.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar