Minggu, 08 November 2015

Manfaat Latihan Muka

Manfaat Latihan Muka

Senaman muka menjadi barisan hadapan ketika datang untuk menghilangkan kedut muka, mengangkat kendur kulit seperti leher ayam belanda atau hanya mencapai wajah baru. Kaedah-kaedah lain orang berfikir melibatkan jarum, pembedahan, atau suatu amaun yang bersemangat krim topikal. Industri kecantikan sentiasa membedil kita dengan prosedur yang akan datang, rawatan kulit atau produk yang menjanjikan mata air belia. Terdapat begitu banyak "kaedah" tetapi berapa ramai benar-benar bekerja dan tanpa kesan sampingan negatif?

Botox telah menjadi agak fenomena. Ia adalah sukar untuk mencari seorang selebriti yang belum menjalani beberapa rawatan. Ia mudah dan ia boleh diakses, tetapi ia boleh menjadi mahal dan ia bukan tanpa kesan sampingan dan masalah. Orang cenderung untuk lupa bahawa mereka menyuntik toksin Botulism ke wajah mereka. Dan memang itulah mengapa ia berfungsi. Jika anda menggunakan Botox, anda berada dalam kesan melumpuhkan otot muka anda! Masalahnya ialah bahawa dengan pembekuan muka anda, otot muka atrofi, yang dari semasa ke semasa mengubah melihat semula jadi anda. Oleh kerana menipis, otot santai muka sering mengambil lihat lembu-anjing; dahi diratakan dengan kening mata yang berasingan dan jatuh. Ia boleh mengambil sedikit masa untuk membina semula otot ini untuk pulih daripada penggunaan Botox. Senaman muka adalah satu-satunya jalan keluar. Sama seperti bangunan muka kadang-kadang digunakan untuk membalikkan kesan kerosakan akibat strok atau Palsy Bell, senaman muka boleh membina semula dan memperbaiki terbungkus, wajah yang kendur. Sudah tentu Botox telah dianggap benar-benar selamat, tetapi terdapat kesan-kesan yang perlu dipertimbangkan sebelum mendapatkan suntikan. Ia adalah jauh kurang invasif berbanding pembedahan, tetapi hanya berlangsung selama enam hingga lapan bulan di mana pada masa anda perlu membelanjakan beberapa ratus dolar untuk pusingan seterusnya suntikan. Dan jangan kita lupa bahawa terlalu banyak Botox memberikan wajah kelihatan sangat luar biasa yang mudah untuk melihat.

Pembedahan kosmetik biasanya daripada persoalan bagi kebanyakan orang hanya kerana kos yang tinggi dan hakikat bahawa ia tidak dilindungi oleh insurans perubatan. Walaupun anda pasti akan melihat perbezaan, masalahnya ialah bahawa ia mungkin tidak rupa yang anda benar-benar mahu mencapai. Dan ia kekal! Seperti mana-mana pembedahan, terdapat risiko dan anda boleh mengharapkan jumlah yang baik daripada pemulihan dan penyembuhan masa. Juga, kebanyakan orang akan tahu bahawa anda telah kerja yang dilakukan kerana perubahan tidak beransur-ansur tetapi dalam satu malam.

Sejak krim kaunter menjanjikan wajah baru, dalam banyak perkataan, adalah sedozen. Anda yang didakwa sebanyak $ 100 untuk balang sedikit krim yang tidak berbuat apa-apa kecuali melembapkan kulit anda! Dan selalu ada produk tertentu untuk rawatan dan kawasan muka tertentu. Orang yakin untuk menghabiskan banyak wang pada toner, pelembab, krim malam, krim mata, topeng, kulit, SPFs dan senarai seterusnya. Nasihat dan bercanggah pilihan adalah amat menggalakkan. Ini bukan untuk mengatakan bahawa regimen penjagaan kulit yang baik tidak ada yang bermanfaat, ia hanya krim yang tidak akan mengurangkan kedutan dan mengangkat kulit kendur. Tempoh.

Senaman muka, bagaimanapun, tidak mempunyai apa-apa kelemahan yang dinyatakan di atas. Semua yang anda perlukan adalah sebuah buku dan / atau DVD untuk belajar bagaimana untuk melakukannya. Anda tidak perlu memohon mana-mana produk, dapatkan suntikan atau tunduk kepada pembedahan. Hanya dengan melakukan senaman muka anda, anda boleh menghilangkan dagu berganda, leher, rahang, berkokok kaki kendur, dan pada dasarnya semua kesan penuaan. Anda hanya perlu untuk melakukan latihan. Ia tidak berbeza daripada bersenam badan. Muka dan badan yang diperbuat daripada bahan yang sama! Ini hanya memerlukan usaha dan pengetahuan. Terdapat banyak senaman dan bangunan muka program muka di pasaran. Mencari satu yang sesuai untuk anda kerana dengan hanya bekerja di luar muka, anda boleh mengetatkan otot muka, nada muka, kedutan halus dan mengangkat kulit kendur. Ia terbukti, amat berkesan dan benar-benar semula jadi.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar