Minggu, 08 November 2015

Resipi Laktosa Percuma - Desserts!

Resipi Laktosa Percuma - Desserts!

Adakah anda sedang mencari beberapa resepi laktosa? Pencuci mulut yang ketinggalan dalam diet bagi mereka yang tidak toleran laktosa hanya salah. Saya rasa hampir semua orang mempunyai gigi yang manis dan hanya kerana badan dan susu anda tidak bergaul tidak bermakna anda perlu pergi tanpa.

Ia sukar cukup mencari resepi atau menyesuaikan resipi anda sekarang untuk dibuat laktosa; mewujudkan resipi laktosa, pencuci mulut misalnya boleh menjadi sedikit sukar. Banyak pencuci mulut meminta susu atau produk susu seperti ais krim atau sebat topping. Dengan sedikit pemikiran dan kebijaksanaan anda boleh membuat beberapa melayan sangat lazat yang laktosa.

Resipi boleh mudah atau mereka boleh menjadi lebih kompleks dan mereka boleh menjadi segar atau mereka boleh dibekukan. Anda boleh membuat shake, kek, biskut dan topping walaupun disebat. Jika anda mempunyai memahamkan makanan yang anda boleh makan, kemudian mewujudkan pencuci mulut yang cepat akan menjadi kegemaran anda akan mudah.

Apabila mencari melalui banyak resipi laktosa, pencuci mulut secara khusus, anda akan mencari pelbagai perisa seperti anda lakukan apabila anda mencari resipi baru untuk sarapan pagi atau makan malam. Satu resipi super mudah ialah dengan membuat susu kocak dari coklat berperisa badam susu dan campuran dengan ais; jika anda mahu menambah vanila sedikit anda boleh.

Jadi apa yang anda keinginan untuk atau apa yang majlis itu yang anda ingin pencuci mulut untuk? Adakah hari jadi, keluarga yang berkumpul atau apa-apa yg satu? Adakah anda ingin membuat biskut, brownies, kek keju atau bagaimana pula Cendawan coklat? Jika anda mempunyai keinginan untuk pencuci mulut tertentu, terdapat mungkin sudah resipi dicipta untuk anda ikuti atau anda boleh membuat anda sendiri. Terdapat banyak resipi percuma laktosa, pencuci mulut juga boleh didapati di Internet tetapi saya ingin berkongsi sedikit dengan anda di sini.

Resipi pertama adalah sangat mudah dan super cepat untuk membuat dan hanya mengambil masa 3 bahan-bahan. Jika anda suka kacang cookies mentega cuba resipi ini: teliti campuran bersama-sama satu cawan mentega kacang, satu cawan gula dan satu telur. Drop sudu pada satu masa pada lembaran cookie dan bakar selama 8 hingga 12 minit dalam ketuhar yang bersuhu 325 darjah. Anda boleh meninggalkan mereka dalam "drop" bentuk atau meleperkan dengan garpu sebelum dibakar. Untuk memastikan mereka kenyal, simpan dalam bekas yang tertutup; resipi ini juga vegan dan gluten percuma.

Ini resipi berikut adalah benar-benar mudah juga dan hebat untuk cuti atau bila-bila masa sepanjang tahun. Ia adalah kacang percuma dan juga soya bebas dan sepenuhnya oleh rasa. Haba dalam periuk sederhana sehingga berbuih berikut:

· 29 auns labu (dalam tin)

· Satu cawan susu beras

· ¼ cawan sirap agave atau maple sirap

· 1 cawan madu

· Kayu manis, buah pala dan bunga cengkih

Dalam mangkuk yang berasingan, gaul kuning telur sehingga pekat dan berkrim kemudian kacau dalam kira-kira setengah cawan campuran labu untuk perlahan-lahan memanaskan campuran telur tanpa memasak kulit putih. Kemudian perlahan-lahan campuran di seluruh campuran telur ke dalam campuran labu. Teruskan memasak sehingga campuran ini telah menebal. Hidangkan panas atau sejuk dalam hidangan kastard.

Pencuci mulut boleh melengkapkan hidangan yang indah dan menarik untuk berkongsi dengan orang lain ketika menyambut majlis-majlis khas. Ketika mencari resipi laktosa, pencuci mulut tidak boleh ketinggalan dan terdapat banyak untuk dipilih.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar