Minggu, 08 November 2015

Shaktipat Meditasi dan Zaman Baru

Shaktipat Meditasi dan Zaman Baru

Amalan meditasi Shaktipat sangat serasi dengan Zaman Baru.

The Siddhars India Selatan yang kita belajar Shaktipat Meditasi dari amat secocok sosial yang hidup jauh lebih awal daripada amalan kerohanian masyarakat mereka sendiri. Mereka dibuang sistem kasta, ritual dan dogma pergi jauh ke dalam intipati rohani mereka sendiri, sama seperti pengamal Zaman Baru, yaitu setiap amalan mereka mengasimilasikan mempunyai sambungan bermakna kepada kedua-dua Roh dan tenaga.

Pergerakan Zaman Baru telah merebak dari permulaannya di Barat beberapa tahun yang lalu untuk memeluk dunia. Ia bermula sebagai lebih dan lebih pintar, orang yang berpendidikan tinggi menjadi tidak berpuas hati dengan organisasi sosial dan agama yang sedia ada. Sangat seperti Siddhars berasa abad sebelum ini, mereka juga merasakan bahawa amalan-amalan tradisional terlalu dogmatik dan tegar untuk memenuhi keperluan mereka.

Pemikir progresif dan pengamal Rohani mula menarik bit dan keping daripada semua tradisi agama, yang hidup atau mati, arus perdana dan etnik, untuk membentuk sendiri, amalan yang sangat individu. Amalan-amalan ini individu amat cecair. Selain menggabungkan pemikiran keagamaan, ia pun termasuk idea daripada psikologi moden, fizik dan memotong sains terkini. Amalan sentiasa berubah dan perubahan sebagai keperluan dan kemahiran setiap pengamal berubah dan berkembang.

Seorang peminat New Age mungkin bermula hari beliau dengan Reiki Jepun sendiri rawatan diikuti dengan sedikit Cina Chi Ne Tsang urut perut dan sedikit Thai Buddha Anapanasatti meditasi -Semua sebelum turun dari katil untuk mengamalkan senaman Yoga Hindu Hatha dan menikmati tergesa-gesa sarapan organik. Doa Kristian memastikan keretanya bermula. A Buddha Tibet Mandala tergantung dari cermin pandang belakang dia menahan atau kemalangan. Dia menggunakan sedikit cahaya putih untuk membersihkan jalan beliau melalui lalu lintas dan mencari tempat letak kereta. A kristal Rose Quartz menghiasi meja yang sama untuk menggalakkan ruang kerja yang harmoni. Apabila dia tersekat, saluran dia jawapan dari Master yang naik atau merunding Panduan Angel beliau. Selepas kerja-kerja dia pergi untuk peristiwa bulan penuh Pagan untuk mengamalkan satu majlis ilmu sihir yang yang didahului oleh Islam Sufi darwis berpusing, menggabungkan upacara asli berunsur sihir Amerika dan diikuti oleh South Pacific api berjalan kaki!

Tidak hairanlah begitu ramai di antara kita keliru!

Ia adalah masa yang menarik untuk hidup dan mengamalkan. Walaupun kami sering keliru dengan pelbagai jenis pilihan yang ada, hari ini kita boleh setiap menjadi imam kita sendiri atau paderi, memilih dan memilih jalan yang paling sesuai dengan keperibadian kita sendiri individu.

Banyak tradisi pada masa lalu telah membawa pengikut untuk memuat Sumber untuk kuasa atau mengesakan kebijaksanaan.

Hari ini, anda boleh mempunyai kedua-dua!

Tinggal di Source ini memberikan anda kuasa sebagai cahaya putih menyembuhkan, melindungi dan mengubah anda.

Mencapai mengesakan bermakna bahawa anda benar-benar mengalami menjadi hidup, organisma pintar yang Universe kami. Anda mengalami menjadi semua alam, makhluk dan bidang-bidang tenaga hanya seolah-olah mereka badan anda sendiri -yang mereka. Setelah menyedari mengesakan, semua kemuliaan keseluruhan Universe menanti penerokaan anda seperti yang anda pergi lebih mendalam dan jauh ke dalam bidang tenaga.

Ramai pengamal Zaman Baru di seluruh dunia telah menyedari kedua-dua mengesakan dan Sumber. Anda boleh juga!

Meditasi Shaktipat boleh membawa semua peringkat dan lebih kepada anda sangat, sangat cepat. Seorang guru Shaktipat menyedari akan membawa anda pada masa lalu tahap ini dan melalui sah, membolehkan anda untuk mengalami pencerahan anda sendiri, yang terletak jauh di luar Sumber dan mengesakan.

Sebaik sahaja anda sedar, Shaktipat meditasi boleh terus berkembang amalan rohani anda sebagai anda mula bekerja pada hakikatnya, menggunakan berjuta-tenaga yang berbeza halus fikiran dikejutkan anda boleh melihat untuk mewujudkan dunia yang anda mahu untuk didiami.

Namaste! (Allah yang kepada-Ku, memberi hormat kepada Allah di dalam kamu!)

Tidak ada komentar:

Posting Komentar