Minggu, 08 November 2015

Pil Tanning - Memilih yang paling berkesan dan paling selamat di antara mereka

Pil Tanning - Memilih yang paling berkesan dan paling selamat di antara mereka

Mencapai kulit tan yang menakjubkan tidak lagi mengambil masa yang lama dan kadang-kadang proses yang mahal ia digunakan untuk menjadi. Dengan pil penyamakan tidak ada lagi apa-apa keperluan untuk menjadualkan lawatan solarium atau untuk slot masa untuk pergi ke pantai.

Untuk masa yang panjang alternatif terbaik kepada kedua-dua pilihan yang dinyatakan di atas adalah untuk menggunakan kulit penyamakan losyen aka tuangkan Firefox. Ini losyen mempunyai bahan aktif iaitu dihydroxyacetone (DHA), dan yang merupakan gula berwarna yang menghapuskan sel-sel mati di atas epidermis kulit. Ini hasil interaksi pada kulit semakin kecokelatan dan kesannya boleh bertahan sehingga seminggu. Walau bagaimanapun, akibat kulit dia menumpahkan sel-sel yang mati setiap hari dan badan memperbaharui epidermis selepas empat puluh hari, kesan tan juga mati, meninggalkan di belakang patch hodoh.

Dengan pil samak skrip adalah sama sekali berbeza. Penyamakan tablet menyediakan dua penyelesaian. Kelihatan pertama untuk menangani komponen kulit yang bertanggungjawab bagi keemasan coklat warna iaitu melanin, dan di mana vitamin samak yang mempengaruhi pengeluaran melanin diperkenalkan. Penyelesaian lain adalah untuk menghasilkan satu tan buatan dengan memperkenalkan bahan-bahan pigmentasi kepada badan. Kebanyakan produk-produk ini juga mengandungi mineral dan vitamin lain yang perlu bagi melindungi kulit daripada risiko pendedahan kepada sinar UV jahat.

Melanin terletak di lapisan basal epidermis, dan ini mungkin mengapa losyen pour-on tidak boleh berkesan mempengaruhinya. Penyamakan pil di sisi lain memperkenalkan tyrosine, dan yang adalah asid amino yang diperlukan oleh badan untuk menghasilkan melanin. Tablet ini oleh itu makanan tambahan yang melihat bahawa tahap melanin dalam badan kekal mencukupi. Di samping itu, suplemen ini juga mengandungi tembaga, satu perkara yang sering kekurangan makanan biasa kami tetapi yang merupakan komponen penting dalam memudahkan sintesis melanin.

Bagi pilihan pigmentasi, samak tablet mengandungi karotenoid, dan yang adalah sebatian organik yang bertanggungjawab ke atas warna tisu yang tinggal di kedua-dua haiwan dan tumbuhan. Bentuk yang paling biasa daripada karotenoid alpha dan beta karotin, dan yang apabila diperkenalkan kepada badan menghasilkan warna coklat terang. Beta karotena adalah pigmen pilihan, bukan sahaja untuk kesan warna merah-oren tetapi juga untuk lain-lain faedah yang meliputi perlindungan terhadap rabun malam, gangguan kulit, selsema, selsema dan jangkitan oportunis lain. Selain itu, ia adalah antioksidan dan ia sekali gus melindungi sel-sel badan, di samping membantu untuk melambatkan proses penuaan.

Semasa menjalankan penyelidikan anda untuk pil samak kualiti anda mungkin untuk mencari produk yang mengandungi canthaxanthin sebagai penyumbang pigmentasi. Orang ramai digalakkan menggunakan produk ini kerana ia mempunyai kesan sampingan, Canthaxanthin Retinopathy, dan yang boleh dikatakan sebagai pembentukan pigmen kuning pada retina mata itu. Oleh itu, karotenoid dan tyrosine pil dianggap sebagai produk tan terbaik, dan yang boleh digabungkan untuk mencapai yang dalam, yang dipertingkatkan, gelap dan berpanjangan tan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar