Minggu, 08 November 2015

Young Life Minyak? Bodoh, Ia Living Muda Minyak Essential

Young Life Minyak? Bodoh, Ia Living Muda Minyak Essential

Ya, betul! Ia bukan Oils Life Muda, ia Living Muda Minyak Essential. Aku mengetahui apa yang dimaksudkan walaupun kerana saya terus memanggil mereka minyak kehidupan muda untuk masa yang paling lama, sehingga kawan rapat akhirnya diperbetulkan saya kali cukup bahawa nama yang betul tenggelam dalam. Tidak kira apa nama sebenar, saya yakin apa yang anda mahu untuk mencari keluar ialah "yang mereka benar-benar minyak pati yang terbaik di luar sana?", dan "yang boleh saya benar-benar membuat wang dalam Hidup Young Minyak Essential syarikat?"

Kita boleh menggali dalam sejarah yang sedikit dan kembali lebih 20 tahun, kerana itulah berapa lama pengasas, Gary Young, telah meneroka dunia dan menyelidik manfaat minyak pati. Ia adalah satu fakta yang diketahui bahawa minyak telah wujud sejak awal masa dan telah direkodkan dalam sejarah sejak 4500 SM.

Dari 4500 SM hingga tidak lebih jauh daripada 100 tahun yang lalu, kita tidak mempunyai semua ubat-ubatan yang kita lakukan hari ini. Kami bergantung kepada bahan-bahan yang berlaku semula jadi yang berasal dari tumbuh-tumbuhan untuk membantu kami dengan baik fizikal, emosi, dan rohani kita menjadi. Kami, sebagai satu budaya, telah kehilangan pengetahuan ini dan telah menjadi mangsa kepada ubat-ubatan yang tidak selamat dan berbahaya yang melanda farmasi dan rak-rak kedai runcit. Encik Gary Young berazam untuk membawa balik pengetahuan yang hilang dan masyarakat kita kembali di landasan yang betul untuk menggunakan ubat semula jadi yang Allah berikan kepada kita.

Beliau telah mencipta cara yang proprietari mengekstrak minyak pati dari tumbuhan yang meninggalkan minyak dengan nilai terapeutik yang paling optimum. Proses ini bermula dengan memetik daripada benih yang terbaik untuk berkembang. Kemudian memastikan tumbuh-tumbuhan yang ditanam dengan penjagaan yang paling dan amalan keselamatan. Minyak itu kemudiannya diuji selepas diekstrak untuk memenuhi keperluan untuk minyak pati terapeutik.

Encik Young meletakkan semua masanya ke dalam penyelidikan minyak dan merekodkan hasil yang berfaedah daripada banyak kajian yang dijalankan selama ini. Hidup Young terus berkembang ke dalam satu rangkaian syarikat pemasaran yang sangat peluang terbaik yang menawarkan pelan pampasan yang sangat bermanfaat bagi orang-orang yang menyebarkan kesihatan dan kekayaan bahawa minyak pati tawarkan .. Syarikat menyimpan semakin besar dan lebih besar! Bukan sahaja kerana nilai produk yang hidup muda ini boleh tawarkan, tetapi kerana integriti dan nilai-nilai syarikat itu berpegang. Hidup Young menarik seperti yang berfikiran individu yang mempunyai moral yang kukuh dan percaya dalam membina sebuah perniagaan yang boleh membantu mengubah kehidupan manusia dalam kesihatan dan kekayaan.

1 komentar:

  1. We Neftegaz Energy Consultant, Saat ini bekerja sebagai mandat untuk Kilang Rusia yang mengikuti produk Petroleum di Rotterdam dan Rusia untuk pengangkatan mendesak.
    Kami memiliki JP54, D6, D2, A1. tentang CI Dip dan Pay.
    Jika Anda tertarik hubungi kami untuk SCO.

    IGOR Vladislavic
    Email: neftgazenergyagent@mail.ru

    BalasHapus