Minggu, 08 November 2015

Hypnosis, Kebenaran Telanjang dan Steve Jobs

Hypnosis, Kebenaran Telanjang dan Steve Jobs

Tindak balas serta-merta saya cerita kejayaan mendiang Steve Jobs ialah bagaimana sebenarnya yang anda menentukan apa yang menjadi suatu kejayaan? Kisah kejayaan boleh berbeza-beza secara dramatik daripada seorang ke seorang yang lain.

Contohnya, sesetengah orang menganggap mencari pekerjaan dan menyokong keluarga untuk menjadi cerita kejayaan mereka, manakala sesetengah orang mungkin merasa bahawa jika mereka sembuh dari peristiwa traumatik atau kemalangan yang amat berat, maka mereka adalah cerita kejayaan. Jadi yang kisah kejayaan benar-benar bergantung kepada sudut pandangan individu berkenaan.

Ini membawa saya kepada Steve Jobs (RIP), kerana Apple berkata: "Apple kehilangan seorang genius yang berwawasan dan kreatif, dan dunia telah kehilangan manusia yang menakjubkan Mereka yang telah bernasib baik untuk mengetahui, dan bekerja dengan Steve mempunyai. hilang kawan baik, dan mentor inspirasi. Steve meninggalkan sebuah syarikat yang hanya dia boleh membina, dan semangat untuk selama-lamanya akan menjadi asas Apple. "

Benar, Steve Jobs yang genius, dan dia mempunyai pengaruh yang besar ke atas pasaran global dan juga dana berbilion nyawa. Dan seperti yang kita semua tahu sekarang, terdapat lebih kepada kehidupan peribadi Steve kerja ini daripada salah seorang daripada kami boleh diketahui.

Ketika ia berusia 17, Pekerjaan membaca petikan yang pergi sesuatu seperti: "Jika anda tinggal setiap hari seolah-olah ia kali terakhir anda, suatu hari nanti kamu pasti akan segera." Petikan ini membuat kesan yang benar-benar mendalam kepada-Nya, dan sejak itu, sejak 33 tahun lalu, dia melihat di cermin setiap hari, meminta dirinya sendiri: "Jika hari ini adalah hari terakhir dalam hidup saya, akan saya mahu lakukan apa yang saya aku akan lakukan hari ini? " Dan setiap kali jawapan yang telah "Tidak" terlalu banyak hari berturut-turut, dia tahu dia terpaksa menukar sesuatu.

Memberitahu dirinya bahawa dia akan mati tidak lama lagi adalah alat yang paling penting dia boleh berfikir untuk membantu beliau membuat semua pilihan yang besar dalam hidupnya. Kerana hampir segala-galanya; jangkaan luaran, kesombongan, ketakutan, rasa malu atau kegagalan menjadi murtad dalam menghadapi kematian, meninggalkan hanya apa yang benar-benar penting. Mengingati bahawa dia akan mati akan menjadi cara terbaik dia tahu untuk mengelakkan perangkap berfikir dia mempunyai sesuatu untuk kehilangan. Setelah berkata, anda sudah telanjang. Tidak ada sebab untuk tidak mengikuti jantung anda.

Tetapi adakah dia benar-benar mengikuti hatinya? Atau adakah dia hanya menekan perasaan emosi negatif dalam dalam tidak mahu berurusan dengan mereka, dan akibatnya ia menjadi sangat sakit.

Sebagai hypnotherapist yang saya faham hanya dengan baik kuasa sambungan badan fikiran. Saya tertanya-tanya, adakah ia dapat dicapai jika dia belajar bagaimana untuk berurusan dengan emosi negatif, untuk mengampuni orang-orang yang menyerahkan-Nya untuk diterima pakai, akan Steve Jobs kita masih hidup hari ini?

Saya tidak mempunyai keraguan. Penyelidikan telah menunjukkan bukti jelas bahawa tekanan, kebimbangan, ketakutan, kemarahan, masalah emosi atau keselesaan makan dan lain-lain, adalah pencetus terbesar kepada kebanyakan penyakit. Bawah sedar diri mensabotaj-sangat berbahaya dan boleh membawa maut!

Fikirkan tentang berapa ramai orang yang anda tahu yang meninggal dunia akibat kanser atau penyakit serius yang lain?

Penyakit ini dicipta terutamanya oleh kemarahan, dan kemarahan, sekeras-kerasnya makan kita di dalam. Kami adalah kita semua biasa dengan kata pepatah, "apa yang memakan dirimu?"

Kanser adalah salah satu punca utama kematian di Amerika Syarikat pankreas, perut, hati, kolon, dan kanser paru-paru menjadi antara yang paling lazim.

Kanser berkembang maju dalam persekitaran toksik supaya isu sebenar untuk berurusan dengan kanser sekarang adalah untuk memahami bahawa kemarahan, kemurungan, emosi ditindas dan lain-lain kami boleh membuat jenis toksik kimia darah berasid di mana kanser akan berkembang. Sebagai perbandingan persekitaran alkali akan menyekat penyebaran kanser, dan kita mewujudkan persekitaran yang berdasarkan apa yang kita makan, apa yang kita fikir dan apa yang kita rasa. Ia adalah benar-benar bagaimana teruk atau bagaimana kita merawat tubuh kita.

Jadi bagaimana kita mewujudkan suasana yang tepat untuk menyerang kanser?

Dengan jelas apa yang perlu kita lakukan adalah untuk mula menjaga diri kita sendiri, memupuk tabiat yang baik, makan yang baik, dan pemikiran sihat. Sebagai pin sudut untuk membantu kami dalam semua kawasan-kawasan kami menggunakan tiga H-kanak:
* Hypnosis
* Hypnosis
* Hypnosis

Saya bersimpati kepada mereka yang suka Steve Jobs. Kami akan pernah benar-benar tahu jika dengan menggalakkan kesihatan mental dan fizikal yang baik beliau akan bersama kita tetapi dengan mengamalkan sikap yang betul dalam kehidupan kita setiap hari dan menjaga badan kita kita mungkin berusaha untuk memastikan kanser dan lain-lain penyakit yang diilhamkan toksik di teluk.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar