Minggu, 08 November 2015

Penyembuhan semulajadi - Misteri Flower Power

Penyembuhan semulajadi - Misteri Flower Power

Herba memberikan begitu banyak, mereka baik untuk apa yang merunsingkan anda.

Sebagai contoh, apabila anda tidak boleh tidur, bawang mentah bekerja keajaiban atau menjalankan mandi panas, meletakkan beberapa bunga lavender di dalamnya, berbaring dan menikmati aroma bunga, menghirup beberapa teh kamomil, berehat. Apabila anda keluar dari tempat mandi dan tarik balik selimut dan tidur seperti bayi. Tetapi hanya melakukan ini apabila anda sudah bersedia untuk pergi ke tempat tidur kerana ia sangat berkesan!

Terdapat begitu banyak jenis herba untuk keperluan yang berbeza. Bunga bau begitu baik. Honeysuckle mengeluarkan bau yang indah bersama-sama dengan bunga oren, mawar, dan bunga mulberi. Terdapat herba mana-mana. Bila anda keluar hanya bernafas dalam semua aroma di luar sana. Anda boleh membuat minyak wangi daripada bunga berbau manis. Hanya mengumpul kelopak dan mash hanya cukup sukar untuk mendapatkan jus yang mengalir dan menambah beberapa etanol (hanya vodka kosong lama) dan biarkan mereka rendam selama 6 minggu di dalam bekas tertutup. Menyimpan kacau sekali-sekala dan VoilĂ , anda mempunyai minyak wangi buatan tangan anda sendiri. Rasa eksotik? Meletakkan dua atau lebih jenis bunga bersama-sama untuk membuat sendiri gabungan yang ditempah khas anda. Cuba rosemary dan lavender, atau bunga oren dan bunga lemon. Percubaan dengan mereka, melakukan campuran yang berbeza. Cari "personaliti" anda sendiri aroma. Ia menyeronokkan untuk membuat minyak wangi!

Anda boleh membuat ubat daripada herba. Aloe Vera mempunyai ia itu ubat sendiri dalam daun itu ini. Hanya memecahkan daun kira dan memerah jus terus ke luka terbakar. Rasanya begitu baik dan menenangkan.

Apabila anda mendapat gigitan nyamuk semasa anda berada di luar kerja, mendapatkan daun selasih, mengunyah di atasnya sedikit dan meletakkan jus pada gigitan. Ahhh, pemulihan yang!

Meletakkan ulas bawang putih dalam pengisar, tambah dua cawan air, campuran itu hingga ia cair. Tuangkan melalui penapis kopi ke dalam botol semburan. Anda baru sahaja membuat semua-sekitar antibiotik super-duper, anti-kulat, semburan anti-virus untuk luka, luka terbakar atau scrapes dan ia hanya kos harga bawang putih. Ia juga membunuh kuman Staph itu! Saya bercakap dari pengalaman! Anda juga boleh berkumur dengannya untuk menyembuhkan sakit tekak!

Jangan lupa tentang makan bawang putih, ia menyembuhkan dari dalam hanya dan juga dari luar! Menikmatinya dalam sos, roti bawang putih, semua jenis cara! Membiarkan imaginasi anda meningkat. Anda boleh membakarnya, memasukkannya ke dalam gulai, musim dengannya. Ia begitu serba boleh.

Anda akan terkejut apa herba boleh lakukan.

Pergi di luar sana dan cuba beberapa herba untuk diri sendiri! Mulakan dengan apa yang anda TAHU, anda tahu anda boleh makan kayu manis, atau pudina, atau bawang putih atau bawang. Berjalan dengan memakai ini pada mulanya, membeli buku herba dan percubaan!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar