Minggu, 08 November 2015

Rahsia Untuk Berjuang Selsema

Rahsia Untuk Berjuang Selsema

Mendapat sejuk - Cuba Ini!

Apa yang berlaku semua orang? Saya percaya bahawa Kesyukuran anda dipenuhi dengan detik-detik yang menyenangkan dari keluarga dan rakan-rakan! Bagi saya, anda tahu saya! Saya bersyukur dan gembira saya masih hidup untuk melihat satu lagi hari terima kasih, walaupun setiap masa harus terima kasih kepada sumber yang mencipta semua, tetapi saya menyimpang!

Jawatan ini adalah tentang kesihatan dan pemakanan anda, kerana saya sentiasa memikirkan cara-cara untuk memperbaiki kehidupan orang lain, dan semasa cuti, saya tahu beberapa permulaan mengalami selesema, selesema, dan penyakit lain yang boleh mengambil dari menikmati saat kehidupan !

Mereka yang mengenali saya terbaik, tahu ia adalah sangat jarang mereka melihat saya sakit. Saya sedang mengetuk kayu kerana saya menulis ini supaya tidak kesenangan dgn ribut diri saya sendiri. Saya bukan peminat besar sedang sakit dan oleh itu, telah membangunkan satu prosedur yang tidak gagal saya lagi! Gambar ini anda lihat di atas dua sekutu saya, saya gunakan apabila melawan selesema dan sebagainya. Kelihatan agak pelik? Nah biar saya jelaskan.

Mari kita mulakan dengan budak besar, hidrogen peroksida! Sebaik sahaja aku mula berasa pencerobohan (biasanya bermula di tekak) virus yang biasanya dipindahkan dari orang lain sakit melalui udara atau oleh mereka menyentuh sesuatu, anda tahu gerudi, saya merebut botol kepercayaan saya HP. Saya akan mengambil kira-kira tiga fulls topi atau lebih, dan berkumur dengannya selama beberapa minit atau aku akan mengambil dalam dan di dalam mulut saya semasa mandi. Ada dua manfaat untuk berbuat demikian.

Jika anda mempunyai sebarang luka kecederaan daripada menggigit bibir, pipi, dan sebagainya, perkara ini akan busa sehingga dan membersihkan semua bakteria yang mungkin telah bertapak! Ia mungkin menyengat sedikit tetapi itu adalah bagaimana saya tahu ia bekerja!

HP sering digunakan dalam jumlah yang kecil dalam produk-produk pemutihan mahal orang membeli untuk memutihkan gigi mereka. Jadi mengapa tidak melakukannya sendiri dan menjimatkan beberapa dolar betul?
Selain kedua-dua faktor, barangan ini akan dapat virus itu dan pergi kaki ke kaki, meniup-untuk-pukulan sehingga ia tidak lagi gatal belakang tekak atau meneruskan ke dalam rongga hidung anda!

Sekarang perlu diingat, ini bukan satu digunakan hanya berurusan di sini! Bergantung kepada apabila anda melihat dan melakukan sesuatu tentang perasaan pelik pada melalui anda, anda mungkin perlu mengulangi ini sehingga kesan yang diingini tercapai.

Perkataan-hati, jika anda menggunakan ini terlalu kerap, ia akan kering mulut anda keluar, begitu juga dengan ini kira-kira seminggu sekali supaya anda tidak mendapatkan di atas pentas untuk bercakap dan mempunyai masa yang sukar untuk melakukan demikian kerana anda mempunyai mulut kapas, yang berlaku kepada anda benar-benar satu-satu masa!

Sekarang mari kita bercakap tentang tindakan susulan! Pakej sedikit kuasa (Emergen-C) adalah mesti mempunyai! Hanya membuka paket dan tuangkan ke dalam gelas kecil (4 auns atau kurang) dan minum cara anda untuk meningkatkan sistem imun! Saya kebetulan suka mencampurkan ini pakej pertempuran sejuk dengan Ginger Ale, tetapi anda boleh mencari campuran anda sendiri, hanya pastikan anda menggunakannya! Berita baik dengan ini, adakah ia tidak akan kering mulut anda jadi saya cadangkan mempunyai berhampiran ini di tangan dan menggunakan sepanjang tahun untuk membantu menjaga bahawa raksasa sejuk di teluk.

Jadi ada anda mempunyai ia! Rahsia kecil saya yang telah memelihara selsema dan FLU dari saya selama kira-kira 4 tahun! Saya bekerja untuk saya jadi saya hanya fikir saya akan berkongsi dan berharap ia akan bekerja untuk anda juga. Maka berikanlah ini cuba lain kali anda mula berasa tekak gatal atau hidung berair! Biar saya tahu bagaimana ia berfungsi untuk anda!

Untuk kesihatan anda dan kesejahteraan kawan saya!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar