Minggu, 08 November 2015

Tiga Tools Asli Untuk Rawatan Sakit telinga dan jangkitan telinga

Tiga Tools Asli Untuk Rawatan Sakit telinga dan jangkitan telinga

Sakit telinga tidak sukar untuk menyelesaikan di rumah.

Alat yang paling menjimatkan adalah bawang putih. Minyak bawang putih boleh disapu pada bahagian bawah kaki, sekitar telinga dan menitis dalam (2 titik di setiap telinga) pada waktu malam untuk membunuh jangkitan. Dua ulas bawang putih adalah sama dalam kekuatan kepada dos dewasa penisilin.

GARLIC OIL RECIPE

Menggabungkan 1 ulas bawang putih dicincang dengan 2 sudu tambahan minyak zaitun dara dalam bekas bertutup.

Mari duduk untuk sekurang-kurangnya 2 jam. Semakin lama bawang putih duduk dalam minyak, semakin kuat minyak menjadi. Selepas beberapa hari, atau apabila anda selesai menggunakan minyak yang pada masa itu, tekanan daripada bawang putih dan minyak sisa sejukkan untuk kegunaan masa depan. Dr Christopher menjadikan minyak bawang putih, anda hanya mungkin mahu membeli beliau.

Anda juga boleh membeli minyak telinga yang telah dibuat di kedai makanan kesihatan anda. Ini minyak di penitis perlu berjalan antara $ 5- $ 10 botol dan boleh menjadi satu gabungan herba dan bawang putih. Mencari satu dengan mullein di dalamnya.

Mullein merupakan herba yang membantu dengan sakit telinga. Jika anda tidak dapat mencari dalam minyak yang telah dibuat, anda boleh membeli beberapa potong mullein dan menambah kepada minyak buatan sendiri anda. Hanya ketegangan itu daripada minyak sebelum anda menggunakannya.

Satu lagi alat yang kuat untuk jangkitan telinga adalah minyak pati. Basil adalah terbaik, tetapi thyme, rosemary, kayu putih, oregano dan kayu manis juga akan bekerja dengan baik. Ini perlu dicairkan dengan minyak pembawa seperti minyak zaitun atau minyak kelapa berperingkat. Saya hanya sapu ini di seluruh telinga (tidak dimasukkan ke dalam telinga), atau menitis mereka pada kapas Aku meletakkan di telinga atau saya gosokkan pada bahagian bawah kaki.

Banyak minyak yang berbeza boleh berkesan kerana kebanyakan mereka mempunyai ciri-ciri anti-virus dan anti-bakteria yang kuat. Baik digunakan adalah gabungan perlindungan doTERRA, Pada Guard. Saya sapu ini di bahagian bawah kaki anak-anak saya 'untuk meningkatkan sistem imun mereka dan membantu melawan jangkitan di mana jua berada di dalam badan mereka.

Saya juga memberi anak-anak saya Kid-e-Well formula herba Dr. Christopher secara dalaman, yang juga membantu melawan jangkitan dan meningkatkan kekebalan tubuh.

Selalunya, punca jangkitan telinga adalah beban lendir dalam badan. Mukus dibentuk oleh pelbagai faktor alam sekitar, tetapi diet yang paling sering penyumbang terbesar. Apabila lendir duduk cukup lama, alam semula jadi menggunakan jangkitan (virus & bakteria) untuk memakan lendir dan "Rumah yang bersih."

Pengeluar lendir yang paling besar adalah:

-animal & produk tenusu (susu terutamanya, telur, daging & keju)

tepung -white

gula-Putih

Other makanan yang diproses dan luar biasa

Barang-barang ini perlu dielakkan untuk satu masa, sekurang-kurangnya sehingga tubuh dapat membersihkan dirinya tanpa tersumbat dalam saluran telinga atau saluran pernafasan. Air dengan beberapa titik lemon minyak pati (I memaniskan dengan Stevia Extract Powder) membantu lendir dipotong lebih cepat.

Saya selalu memberi anak-anak saya muncrat Kid-e-Reg memastikan saluran penghadaman bergerak untuk membantu tubuh mendapatkan kualiti rendah dan dalam. Jus prun berfungsi dengan baik juga.

Saya kagum bahawa banyak antibiotik digunakan untuk jangkitan kecil, yang menyebabkan membunuh flora sihat dalam saluran pencernaan dan melemahkan sistem imun. Amalan ini juga menyumbang kepada superbugs antibiotik tahan. Menggunakan minyak dan herba bukan sahaja boleh menyelesaikan masalah, tetapi memelihara flora penghadaman dan menguatkan sistem imun.

Alat-alat semula jadi membantu menyembuhkan punca jangkitan telinga membuat mereka kurang cenderung untuk mengulangi.

Mendapatkan kuasa, menghilangkan mereka jangkitan menjijikkan dan mengawal kesihatan anak anda!

Percayalah, ia berasa hebat!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar