Minggu, 08 November 2015

Tumbuh Tekanan Darah Tinggi Ubat Anda Sendiri

Tumbuh Tekanan Darah Tinggi Ubat Anda Sendiri

Tumbuh ubat tekanan darah tinggi anda sendiri dan menjimatkan beratus-ratus dolar setahun ke atas perbelanjaan perubatan keluarga anda. Kajian baru-baru dari Persatuan Jantung Amerika dan lain-lain telah menunjukkan bukti bahawa penggunaan harian teh bunga raya, adalah sama berkesan sebagai banyak ubat-ubatan yang paling banyak ditetapkan yang digunakan untuk mengurangkan tekanan darah sistolik dan diastolik.

Satu kajian USDA 2008 menunjukkan bahawa pengambilan teh bunga raya setiap hari, menurunkan tekanan darah di dalam sekumpulan orang dewasa prehypertensive dan sedikit hipertensi. Tiga cawan teh setiap hari menyebabkan penurunan purata 8.1 mata dalam tekanan darah sistolik mereka, berbanding penurunan 1.3 mata dalam sukarelawan yang minum minuman plasebo. Dr Diane L. McKay dari Universiti Tuft ini Boston, mendapati bahawa minum teh bunga raya boleh mengurangkan bukan sahaja sistolik dan diastolik tekanan, tetapi tekanan darah arteri juga.

Berkembang Teh Hibiscus anda sendiri

Bunga raya atau "Rosa de Jamaica" (Hibiscus sabdariffa) merupakan tumbuhan berbunga yang boleh berkembang hampir sepanjang tahun. Ia mempunyai gelap, bunga berwarna-warni dan ditanam di seluruh kawasan tropika dan iklim panas yang lain. Bunga raya boleh berbeza dari segi saiz. Ketinggian normal adalah antara 18 hingga 24 inci, tetapi mereka boleh membesar setinggi 5 kaki jika tidak mengurangkan.

Apabila membeli bunga raya, mencari tumbuh-tumbuhan yang mempunyai banyak tunas baru dan daun yang sihat. Bunga muncul di mana cawangan daun di bahagian atas batang dan mekar selama satu hingga tiga hari, bergantung kepada pelbagai kilang. Mereka tidak mempunyai aroma yang tersendiri sebenar sama sekali.

Hibiscus perlu disiram kerap semasa musim bunga dan musim panas yang semakin meningkat. Mereka tidak beroperasi semasa musim sejuk dan perlu disimpan pada suhu antara 50F dan 60F darjah. Kilang itu tidak dapat menahan perubahan yang melampau dalam suhu dan kelembapan. Makan dengan baja cecair pada separuh kekuatan semasa pertumbuhan aktif. Untuk menghentikan tumbuhan bunga raya daripada mendapat terlalu besar, memotong kembali pada awal musim bunga dan membuang ketumbuhan berkaki panjang.

Untuk ditanam secara komersial tumbuh-tumbuhan pasu, kaedah tradisional untuk memupuk bunga raya adalah untuk memberi kilang makanan kurang dan air pada bulan Oktober dan November. Kemudian potong kepada ayahnya, dan memasukkannya ke dalam tempat yang sejuk (kira-kira 54 F). Kaedah ini menghasilkan banyak bunga dalam tempoh pertumbuhan tumbuh-tumbuhan dan tidak semasa ia tidak aktif.

Anda boleh menyimpan bunga raya anda yang semakin meningkat sepanjang tahun dengan air biasa, membaja dan memberikan cahaya sebanyak mungkin. Pastikan anda mengurangkan berkaki panjang, pucuk togel.

Sila ambil perhatian: Sebelum menggunakan teh bunga raya sebagai satu cara untuk mengawal tekanan darah anda, sila berunding dengan doktor anda sebelum memulakan kursus rawatan untuk memastikan ia adalah satu pilihan yang boleh diterima untuk anda.

Wanita pada terapi penggantian hormon atau isu-isu estrogen tidak perlu menggunakan teh. Oleh kerana kesannya terhadap fungsi hormon badan, ia tidak digalakkan untuk mereka yang mengandung atau menyusukan bayi.

Ia juga penting untuk memastikan penggunaan bunga raya merah biasa sahaja, kerana terdapat lebih 200 jenis tumbuhan, dan kesan-kesan dari semua itu tidak diketahui.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar