Minggu, 08 November 2015

Top 3 Pemulihan Home Apabila Anda Mempunyai Satu Jangkitan Yis pada payudara anda

Top 3 Pemulihan Home Apabila Anda Mempunyai Satu Jangkitan Yis pada payudara anda

Ia pecah hati saya untuk mendengar cerita wanita dengan jangkitan yis bawah payudara. Jika anda pernah melihat gambar-gambar ini atau mengalami sendiri, saya tahu ia pecah jantung anda juga.

Jangkitan yis pada dan di bawah payudara boleh merebak ke kawasan ketiak mewujudkan walaupun masalah yang lebih besar. Kudis mengelupas dan menangis, dan orang yang mempunyai tanda itu mengalami kesakitan. Ia menyakitkan untuk bergolek di atas katil, untuk mencapai ke dalam kabinet, untuk menutup pintu kereta.

Terdapat pasti pilihan yang ada dalam masyarakat perubatan untuk merawat ruam pada payudara anda. Sebelum menjalani apa-apa jenis ubat rumah, termasuk yang satu ini, berunding dengan doktor anda.

Berikut adalah bahagian 3 ubat rumah untuk menyembuhkan jangkitan yis pada dada anda:

Minyak kelapa. Baru-baru ini terdapat beberapa ciri-ciri yang menakjubkan dikaitkan dengan harta tropika ini. Minyak kelapa mengandungi asid lemak rantaian sederhana yang benar-benar menyebabkan dinding sel bakteria berbahaya dan kulat untuk memecahkan.

Candida, atau jangkitan yis, adalah jenis pertumbuhan kulat. Hakikat bahawa minyak kelapa memerangi yis adalah berita baik untuk pesakit jangkitan yis. Minyak kelapa boleh digunakan topically kepada jangkitan yis pada payudara anda, bukan sahaja menyediakan kelembapan untuk kering anda, bersisik, menangis kulit, tetapi juga sifat antiseptik. Selain itu, minyak kelapa boleh mencegah jangkitan ini daripada datang kembali. Bayangkan betapa indah yang akan menjadi.

Minyak pokok teh. Berguna untuk merawat segala-galanya daripada jerawat untuk ketuat, minyak pokok teh mempunyai ciri-ciri antibakteria yang menarik dan ciri-ciri anti-kulat. Cuba menambah beberapa titik minyak zaitun atau vitamin E. Memohon topically ke kawasan yang dijangkiti 2-3 kali sehari. Vitamin E akan mengurangkan kesakitan dan kerengsaan, dan minyak pokok teh akan memerangi jangkitan.

Minyak oregano. Oregano adalah ejen yang kuat untuk melawan jangkitan kulat dan bakteria. Tablet dan titisan sedang dihasilkan sebagai ubat rumah yang luar biasa untuk selesema biasa. Apabila ia datang kepada ruam pada kulit anda, penyelesaian ini mujarab yang mengandungi carvacrol sebagai bahan berharga, merupakan sesuatu yang penting untuk merawat jangkitan pada kulit anda. Berhati-hati apabila bekerja dengan oregano minyak ia adalah sangat kuat dan boleh menyebabkan rasa terbakar pada kulit. Anda akan mahu untuk memastikan ia betul dicairkan sebelum memohon kepada kulit.

Satu cadangan?

Buat hamba daripada ketiga-tiga untuk merawat ruam di bawah payudara anda. Cairkan minyak kelapa dengan api perlahan, kemudian tuangkan ke dalam bekas haba selamat seperti balang pengetinan. Sebelum ia menjadi sejuk, tambah beberapa titik minyak pokok teh dan minyak oregano. Sebelum obat penawar yang sejuk, kacau kepada lebih merata mengedarkan pokok teh dan minyak oregano. Obat penawar ini juga boleh digunakan untuk mencegah jangkitan masa depan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar